Heeft u een klacht? Vertel het ons, we helpen u graag!

Hoe te handelen in geval van een klacht:

Wanneer u een klacht over een door Fietsaanhuis geleverd product of dienst heeft vragen wij u alsvolgt te handelen:

  • Maak uw klacht via een e-mail aan Fietsaanhuis kenbaar.
    Gebruik hiervoor het contactformulier of onze emailadres: info@fietsaanhuis.nl
  • Vermeld altijd uw bestelnummer in alle correspondentie.
  • Voeg indien mogelijk een duidelijke foto bij waarop het probleem duidelijk zichtbaar is.
  • Omschrijf duidelijk de aard van de klacht en wanneer bekend de oorzaak hiervan.

Hoe duidelijker de klacht omschreven hoe sneller en beter FietsaanHuis uw klacht kan afhandelen.

 

FietsaanHuis zal ingediende klachten zo spoedig mogelijk behandelen en beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door FietsaanHuis binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.

U dient uw bestelling direct na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of ontbrekende delen. In geval van zichtbare schade of incomplete levering dient u dit drect middels bovenstaande procedure kenbaar te maken aan Fietsaanhuis en in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2018 Fiets aan Huis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie